Vesti
Startup Shower Akademija
Akademija za edukaciju startapova u oblasti marketinga i prodaje
U cilju podrške razvoju preduzetničke kulture i inovacija u poslovanju, ali i razvoju pojedinca, osnovana je Startup Shower akademija koja se sprovodi od 2023. godine.
Startup Shower akademija daje podršku osnivačima startapova, koja se ogleda u treninzima i radionicama u domenu marketinga i prodaje.
Prema prethodnom iskustvu, u komunikaciji sa preko 100 startapova, primećeno je da mladim liderima sa inovativnim projektima nedostaje znanje iz oblasti marketinga, promocije i prodaje za njihov biznis. Takođe, utvrđeno je da deficit znanja i veština iz marketinga i prodaje može da dovede do neuspeha startapa bez obzira koliko su usluga ili proizvod kvalitetni.
Snaga akademije se ogleda u personalizovanom pristupu ciljnim grupama kako bi se maksimizirali razvojni potencijali poslovne ideje ili kako bi se postojeći startap projekti dodatno osnažili.
Polaznici Startup Shower akademije će biti 10 startapova koji budu odabrani za realizaciju konkursa Startup Shower za 2023/2024 godinu.
Akademija traje 4 dana (kombinacija uživo i online), od 4. do 7. februara 2025. godine.
Rok za prijavu je 31. decembar do 20h, a sve dodatne informacije možete dobiti putem mejla office@startupshower.rs
Predavači na akademiji su eksperti iz oblasti marketinga i prodaje, koji će podeliti neophodno znanje osnivačima startup projekata ili članovima njihovih timova.
Moduli Startup Shower akademija
- Istraživanje tržišta i validacija proizvoda, Nikola Stanojević, Co-founder and General Manager, Soma
- Životni ciklusi startapa kroz prizmu marketinga i prodaje, Bojan Martinović, osnivač Inclusio
- Analiza podataka u marketing i prodajne svrhe
- Prodajne veštine i alati, Đorđe Vukotić, Head of Sales, Hooloovoo
- Marketing za Startapove, Ilija Dragišić, DIMIS creating & improving brands
- Veštine komunikacije i prezentacije. Pitch za investitore, Predrag Toncev, Captain of Endless Optimism, qxperience serbia
- Strategija za izlazak na strano tržište, Ivan Kadić, 60 seconds, suosnivač i izvršni direktor
- Upravljanje rizicima u početnim fazama razvoja biznisa, Slovodan Žebić, Rukovodilac tima za pristup izvorima finansiranja, Srbija inovira
Kriterijum za odabir
Jedinstvenost projektne ideje
Rešenje određenog problema
Vrednost koju projekat donosi za društvo
Potencijal za dalji rast i razvoj
Upoznaj naše mentore
Nikola Stanojević
Nikola Stanojević
Co-founder and General Manager, Soma
Istraživanje tržišta i validacija proizvoda
Karijera Nikole Stanojevića u razvoju poslovanja obuhvata ekspertizu u B2B i B2C SaaS platformama, s jakim vođenjem tima i upravljanjem projektima. Njegov rad u Persida Inc. istakao je njegovo znanje u bioinformatici i primeni veštačke inteligencije u nauci o zdravstvenim podacima. Kao suosnivač u We Are Enough Ltd u Londonu, Nikola je bio ključan u razvoju inovativnih aplikacija za zdrave navike. Njegovo iskustvo se takođe prostire na strateško planiranje i širenje na tržištu. Poznat po kombinovanju tehničkih veština sa poslovnim uvidom, Nikola je bio ključan u napretku startapa, naglašavajući inovacije i vrednost za kupce. Trenutno radi i kao Konsultant za Inovacije u ICT Hub-u, gde pomaže korporacijama da razviju kulturu inovacija, validiraju svoje ideje i razviju inovacije.
Predrag Toncev
Predrag Toncev
Captain of Endless Optimism, qxperience serbia
Veštine komunikacije i prezentacije. Pitch za investitore
Bojana je direktorka jednog od vodećih operatera sistema upravljanja ambalažnim otpadom – Ekostar Pak, koji posluje u skladu sa načelom produžene odgovornosti proizvođača i koji ispunjava zakonsku obavezu za preko 830 kompanija.
Diplomirani je inženjer za zaštitu životne sredine i sanitarni inženjer. Karijeru je započela 2007. godine u oblasti kvaliteta u kompaniji Delta Maxi a dalji profesionalni razvoj nastavlja na poziciji Menadžera za zaštitu životne sredine u kompaniji Delhaize Srbija gde je bila zadužena za usmeravanje i vođenje lokalne strategije u oblasti zaštite životne sredine.
Više od deset godina se bavi projektima koji za cilj imaju povećanje ukupne stope reciklaže u okviru strategije Zero waste, a kasnije i Sustainable Retailing. Kroz uspostavljanje programa za donaciju viškova hrane za ishranu ljudi i životinja, doprinela je ukupnom smanjenju bacanja hrane.
Trenutno je na poziciji Predsednice Saveza za zaštitu životne sredine u NALED gde aktivno učestvuje u izmenama i unapređenju zakonske regulative u oblasti upravljanja otpadom kao član različitih radnih grupa.
Ivan Kadić
Ivan Kadić
60 seconds, suosnivač i izvršni direktor
Veštine komunikacije i prezentacije. Pitch za investitore
Ivan Kadić je suosnivač i izvršni direktor britanske kompanije 60seconds, i kompanije Reputeo, specijalizovane za primenu veštačke inteligencije u sistemima procene rizika po gubitak reputacije i procene promena cena. Inženjer po struci, Kadić se tokom svoje karijere specijalizovao za full-cycle development, efektivno radeći na različitim projektima od njihovog početka do završetka.
Slobodan Žebić
Slobodan Žebić
Rukovodilac tima za pristup izvorima finansiranja, Srbija Inovira
Upravljanje rizicima u početnim fazama razvoja biznisa
Slobodan ima 20 godina iskustva u finansijskom sektoru. Karijeru je započeo u bankarstvu i prošao je sve pozicije od pripravnika do rukovodioca odeljenja i zamenika direktora sektora u oblasti upravljanja rizicima posebnim plasmanima. Od početka karijere se bavio korporativnim bankarstvom – od neposredne komunikacije sa klijentima, pripreme analiza za organe odlučivanja, do realizacije ugovora. Najveći deo karijere proveo je radeći na poslovima finansijskih i poslovnih restrukturiranja kompanija.
Na poziciji rukovodioca tima za pristup izvorima finansiranja, 2021. godine se pridružuje timu WM Equity Partners u okviru projekta “Srbija Inovira” koji je finansiran od strane USAID. Diplomirani je ekonomista sa završenim studijama na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu.
Đorđe Vukotić
Đorđe Vukotić
Đorđe Vukotić Head of Sales, Hooloovoo
Đorđe Vukotić je Head of Sales, Hooloovoo. Bio je Chief Sales & Operations Officer Joberty-a, workplace community platforme koja povezuje IT profesionalce sa kompanijama koje traže takve profile . U startap ekosistem doneo je više od 15 godina iskustva, uglavnom iz značajnih multinacionalnih kompanija, kao i velikih domaćih / regionalnih sistema. Iskustvo koje je stekao radeći na internacionalnim tržištima, što u Evropi, što u Americi i Bliskom Istoku, značajno mu je pomoglo u trenutnoj fazi razvoja Joberty-ja u internacionalnom skaliranju i pozicioniranju na međunarodnim tržištima. Sa sjajnim ljudima sa kojima radi, Joberty priču gradi praktično od početka, kreira sistem i kompanijsku kulturu, a u nastavku teksta čitajte o korisnim savetima koje Đorđe ima za startape i koja je njegova uloga u D Inkubatoru
Ilija Dragišić
Ilija Dragišić
Osnivač, DIMIS creating & improving brands
Marketing za Startapove
Ilija je u preduzetništvu više od 15 godina. Iza sebe ima 3 kompanije od kojih su 2 startapi. Prva kompanija koju je osnovao je DIMIS creating & improving brands koja pomaže kompanijama da definišu i predstave svoje brendove na najbolji mogući način. Partner je u Buildcon kompaniji koja je napravila softver BuildX koji pomaže građevinskim kompanijama da prate svoje projekte i koriste podatke na najbolji mogući način. Ko-osnivač je Outpost Chess platforme koja je okrenuta ka šahistima. Šahisti na njoj mogu da unaprede svoju karijeru, kroz monetizaciju svojih šahovskih veština. Osnivač je i bivši predsetnik Udruženja mladih privrednika Srbije koje je najveće regionalno udruženje mladih preduzetnika sa brojem od preko 150 kompanija i pojedinaca.
PREUZMITE PRIJAVNI FORMULAR
Preuzmite dokument za popunjavanje koji ćete popunjen uploud-ovati u delu „Dokument o projektu“